Ingen tid över..

publicerat i
Har verkligen fullt upp just nu känns det som. Mycket på jobbet och mycket hemma också. Ligger lite efter vart jag än är.. Jobbigt sånt där. Jag hatar att ligga efter, vill helst vara ett steg före hela tiden. Nu jobbar jag ju lite extra också hos Johan 2-3dagar i veckan. Är mest för att få in lite extra pengar till min alldeles för dyra hobby.. haha..
I lördags var jag och Linda på Republikens hund i Östersund. En årlig tävling och middag där länets vackraste hund koras. Jag tävlade med Luna och Holly och Linda med Roffe. Man tävlar i par och slås ut efterhand. Det var totalt 44 hundar med av alla möjliga olika raser. Denna gång gick första priset till en Dunkel stövare,jag lottades till att gå direkt mot den hund som kom tvåa totalt så hade väl lite otur där kanske. Men vi hade en jätte trevlig kväll :)
Är lite sugen på att åka utomlands nu snart. Är verkligen i behov av lite sol. Ska se om jag inte hittar något spännande, vill helst åka till Dubai men det kommer det inte bli förrän kanske till hösten, eftersom vi inte kommer kunna åka förrän i maj och då är det för varmt i dubai, så eventuellt blir det kap verde. En ögrupp som ligger i atlanten väster om afrikas kust och söder om kanarie öarna. Det tar ca 9 timmar att flyga dit och där kan man i princip bara sola, slappa och äta gott. Precis vad jag längtar efter!. En vecka får det i så fall bli..
 

Kommentera inlägget här :