Lite från helgen!

publicerat i
Vi har varit på påskutställning på Kista mässan i helgen :)
Mycket fina hundar var med och Holly blev BT2 med Cert! Detta är hennes åttonde Cert bara i juniorklass. Framöver hoppas jag på att kunna ställa Luna lite mer i sommar och få hennes sista cert så hon blir ch. Hon har ju varit ifrån ringarna i drygt ett halvår nu eftersom hon hade valpkull samt blev sjuk nyligen. Nu är hon så gott som bra. Bara pälsen som ska växa ut igen efter att hon blev rakad i nacken hos veterinären.
Här är en liten bild som jag fick av Emma Welin och DP foto. Det är från i strängnäs där nästan hela min sista kull var samlad. Bara Fox som saknas :) Från vänster mamma Teuqila, sen Willow Teddy och Elwood. På bilden var dom 4 månader. Nu är dom 5 månader och två av dom har hunnit ställas ut och willow blev BIR valp och BIG3 valp förra helgen. Så skoj! Även brorsan Fox blev BIR valp och Big3 valp på sin första valputställning..
Jag ser verkligen fram emot att se hur denna kull utvecklas framöver.
Holly och jag igår :) Glada!!
Nu blir det en hel del jobb i veckan och till helgen hoppas jag på smått!! Längtar efter att få mysa med små valpar igen och håller tummarna att valpningen ska gå så smidigt som möjligt.
 
 

Kommentera inlägget här :