Sköna dagar!

publicerat i
Vi har haft riktig sommarvärme här i Åre dom senaste dagarna.. Såå skönt!
Jag har dessutom varit ledig i tre dagar så har kunnat njuta riktigt av det fina vädret. I förrgår så firade Killarna mig på morsdag lite i efterskott. Dom fixade middag och gjorde iordning badtunnan och eldade så vi kunde bada på kvällen.
Igår badade jag i den också fast i kallt vatten för att svalka mig när jag låg och solade på altanen! underbart!! Hoppas sommaren blir så här skön, då kan jag gärna stanna här uppe.
 
Melwin provbadade lite innan med kläderna på ^^
 
Holly och Willow håller vakt. :P
 
 
Måste uppdatera lite utställningsresultat också..
Förra helgen i Österbybruk blev Luna BT4 med R-CERT hon var en placering ifrån att få sitt sista cert och bli Svensk och Dansk Champion.. Såå nära!! Teuqila blev BT3 :)
Helgen innan dess var vi i Piteå och Luleå och då blev Teuqila BIM på lördagen och Willow BIS3 valp hur skoj som helst :).
I morgon åker vi till Norrköping för att pröva lyckan där.
 
 
Min älskade lilla Teuqila brukar inte vara så här kelig men ibland så, och då gäller det att passa på och mysa lite extra med henne <3<3
 
 

Kommentera inlägget här :