1/4-08 VILL HA!!

publicerat i ;
448616-39

Den här vill jag ha NU!!. (märks det att jag gillar rosa eller?). Hittade den här underbart söta hundschäslongen på  www.lilapaws.co.uk och kunde inte låta bli att drömma mig in i hur fin den skulle vara hemma i hallen, med Teuqila liggandes och sova i som en liten söt prinsessa.. Synd bara att priset va 360 pund. Det hostar man ju inte upp bara så där. Inte jag i alla fall. Men, har redan börjat fundera hur jag skall spara ihop till den, för jag MÅSTE bara ha den!!. Precis som alla andra hundra sakerna... Varför har man så stort ha begär hela tiden?? Skulle vilja lära mig att va nöjd med det jag har och inte bara köpa, köpa köpa nytt hela tiden.
Men erkänn, den är svår att motstå...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulltuss of Rosafluff:

WOW, den där var riktigt nedrans häftigt snygg! Så cool, förstår att du är lockad till köp! ...Ja, jag är en rikigt rosa figur jag med, mitt motto är i många fall "finns en vara i rosa -då köper man en rosa"

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Den dar har jag.... Annu snyggare i verkligheten!

Jag var TVUNGEN att kopa den nar jag sag den... Star i koket o hundarna anvander den aldrig men den ar ju bara sa socker sot!

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Forsvann min forra kommentar?

Jag har den dar sangen o den ar sotare pa riktigt!

Nastan sa fin att aven fast man inte har hund eller katt kan berattiga att kopa den :D

BabyBoo fran Chiforumet!

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Så kul att du har den!!, och att den är finare i verkligheten.. Jag är bara lite orolig att Teuqila inte ska våga hoppa upp på den, feg som hon är..
Hej så länge =)

Kommentera inlägget här :