Så här gott har vi det i våran säng =)

publicerat i ;
image42

Kunde inte låta bli att fota Melwin och Teuqila när dem hade somnat ikväll.  Såå söta!!. Längtar faktiskt tills jag får krypa ner jämte dem. För så här ser det ut varje kväll, Melle jag och Teuqila.. När pappa Johan är hemma får han sova i soffan. Jag vet, det låter hel konstigt, men så har det i alla fall blivit här hemma, och det funkar alldelles utmärkt när vi är själva. Men dessvärre inte lika kul när pappa är hemma. Vi får väl införskaffa i en större säng helt enkelt..
Jag har förresten varit ute och festat i helgen!!. Det va ju inte igår direkt. Jag och min kära kusin Amelie gick först till Tranquilo och åt jättegod middag. Efter det gick vi till Hard rock café där  vi träffade tre jättetrevliga Engelsmän som va på semester. Dem gick vi sedan tillsammans med till Excet där det bjöds hejvilt på drinkar och shots.. Hade verkligen jätteskoj och fick dansat lite på köpet också. Vi träffade även Pa och Pan som va ute med några tjejkompisar. Kom inte hem förrän vid 2 på natten.. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amelie:

åhh gud va söta dom e! hoppas du hade lika roligt som jag : ) de måste vi ju göra om! kram amelie

Kommentera inlägget här :