Fredag 5/12

publicerat i ;
Idag är jag ledig och vi ska snart åka upp till Tjörn, jag Johan och Melle. Melwin ska vara där över helgen eftersom jag och Johan åker till Stockholm tidigt imorgon bitti.
Det ska bli såå himla skoj. Vi kommer bo på Clarion hotell Sign vid centralstation och Teuqila ska få vara vip gäst =). Det är min kära moster Ulrika som har fixat det till oss. Dom har spa där också med en uppvärmd pool längst upp på taket, låter helt underbart..
På Söndag ska Teuqila tävla på älvsjö mässan i hund 2008. Sedan åker vi hem igen på Måndag.
Jag ska passa på att köpa lite julklappar i huvudstaden, det brukar finnas en hel del att handla där om man säger så..
Den här klänningen va jag såå nära på att köpa tyckte den skulle vara fin till jul, fast jag hejdade mig som tur va och slapp lägga alldeles för mycket pix på något som jag antagligen skulle använda bara ett fåtal gånger.. Men så fick jag syn på den hnedanför från Ajabajakids som bara också va helt underbar, från Odd Molly såklart. Den kanske det får bli, om jag stöter på den i Stockholm vill säga. Som tur va är den hälften så billig (dyr) som den första. =)


Hoppas ni får en lika skön helg som jag har tänkt att ha!!
Kramisar Helene

Kommentera inlägget här :