Glöggkväll

publicerat i ;
Igår kväll va jag och Melwin bjudna till Pa och Pan på Glöggkväll. Massor med god mat hade dom fixat, julgodis,  glögg och pepparkakor såklart. Det va jättetrevligt, kul att träffa folk som jag inte sett på jättelänge. Melwin fick med sig sin julklapp hem, en jätte jätte stor som knappt gick in i bilen.. Undra vad det kan vara..

Idag har jag varit och tittat på Molos höst kollektion. Det va verkligen så mycket fint.. Fick en del ideér som jag ska försöka spinna vidare på. Melwin va med och han tröttnade ganska snabbt, speciellt när han fick agera klädmodell.. Efter det gick vi och köpte dom sista julklapparna. Känns som att jag har hittat riktigt bra julklappar i år. Tycker det är så tråkigt när man är ute dom sista dagarna och febrilt letar och så tillslut tar man bara något för att man inte orkar leta längre.. Då kan det nästan lika gärna kvitta.. Nä, i år blev det genomtänkta klappar (färre men genomtänkta).
Här är några bilder från i förmiddags när vi va ute med hundarna. Det är ett jäkla jobb att hålla reda på två hundar med koppel..




Kommentera inlägget här :