Snart 30 bast!!

publicerat i ;
Idag fyller jag 29år. Ja, man är ju som sagt inte 18 längre då.. Så nu har jag bestämt att jag ska stanna här, det känns ganska lagom faktiskt, inte 30 fast ändå vuxen =).. Så nästa gång någon frågar hur gammal jag är om se så där 10-15 år så kommer jag svara 29.
Fast när jag tänker efter så går ju inte det, för då får jag ju inga presenter om jag inte fyller år, och presenter är det bästa jag vet. Titta här va mycket fint jag har fått idag.
Klänning av moster Marita med familj, en superstor Hotell dunkudde av Moster Ulrika med familj, Alldeles för mycket Thailändska Bath av Pa & Pan, Underbart söt plånbok  från Oilily av Mirjam, 70-300 Objektiv till kameran av Mamma, Pappa och Nisse, Cool skidjacka från Johan och ett fint armband av Melle.
Tack alla nära och kära, ni är helt underbara!
Hoppas ni får en mysig Jul helg med mycket god mat =)
Kram 29åringen..



Kommentera inlägget här :