Snart Jul

publicerat i ;

I Onsdags jobbade jag sista dagen på My Baby inför julen. Det har varit fullt med julklappsinslagningar av bland annat trip trap stolar som är mindre roliga att slå in.. Efter jobbet åkte vi ner till Kusinerna i Kungsbacka och spelade bowling och åt gott. Melle slog både mig och Amelie i bowlingen, så det säger väl en hel del om hur bra jag va ;)).

Igår va jag Amelie och Melwin i stan och julshoppade och käkade lunch. Jag köpte det här fina guldfatet och fyllde med lite mysiga ljus, och vilken julstämning det blev..
Idag har vi varit i slottskogen med hundarna och tittat på sälar, pingviner och pelikaner. Pelikanerna är verkligen underliga djur. Större än Melwin va dom också.. Menta den lilla fjanten behöver lite social träning, hon är lite feg när det gäller andra människor och hundar.. Därför tog jag med henne till plikta, världens mest hysteriska lekplats.. Melwin hade jätteskoj och Menta fick sakta men säkert vänja sig vid att det inte är så skrämmande med nya människor..


Kommentera inlägget här :