Thailand here I come..

publicerat i ;
Vi ska till Thailand, Jippi!!, åker den 11/1 och är borta 2 veckor. Jag Johan och Melwin. Ska bli så J-vla underbart.. Jag fick tag i sista minuten flygbiljetter och hittade ett fint hotell i Phuket till pra pris. Johan fyller 30 den 2/1 så vi åker ner för att fira honom =).
Jag frågade Melwin va det första va han skulle göra när kom ner och han sa att han skulle slänga sig i poolen och sedan gå och köpa grillade majskolvar, och jag kan bara instämma i att det är ett klockrent val.
Jag har haft helt galet mycket att göra på jobbet igår och idag, sedan jag startade mellandagsrean på kläderna så har det trillat in ca 90 ordrar på 2 dagar. Jag har packat paket som en galning. Jätteskoj!!
Hoppas det fortsätter så när vår och sommar nyheterna kommer,, fast det är väl mindre risk ;))


Här ska vi bo..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Åhhh... jag tror jag svimmar Avis!! Så mysigt ni kommer ha det där nere i värmen!!

Kommentera inlägget här :