Onsdag

publicerat i ;
Idag va jag och hundarna på en liten skogspromenad. Skönt att få komma ut trots det taskiga vädret..
Ikväll ska jag börja plocka ner prylar i flyttkartonger. Det känns lite konstigt att vi snart ska flytta från lägenheten. Kommer definitivt sakna Sannegårdshamnen, det är verkligen ett underbart område att bo i.



Här tränar Menta inför utställning =)



Kolla in Teuqilas strut öron, ha ha..





Jag börjar se lite gammal ut ser jag, redan rynkor runt ögonen.. Hjälp, får nog börja med någon bra ögoncremé eller nåt..



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Vart köpte du dina hundar?

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Jag köpte min stora tik ifrån en Kennel i göteborg som heter Ginkgo's. Den lilla tiken kommer från Kjulamoon's i Eskilstuna.

Kommentera inlägget här :