Riddaren från Barken B..

publicerat i ;

Jag har haft en riktigt seg dag idag, i allafall halva dagen. Sov dåligt inatt igen, så efter jag lämnat Melle på dagis åkte jag hem och la mig i soffan och tittade på Malou, när det va slut duschade jag för att piggna till men kände mig bara ännu mer trött så jag gick och la mig vid tv:n igen och somnade.. (behövde väl antagligen det..) När jag vaknade va klockan halv tre!!.. Då blev det bråttom eftersom jag skulle hinna åka och hämta flyttkartonger i Torslanda, laga mat och gå på utvecklingssamtal för Melwin..
Men nu ikväll har jag och Melwin haft riktigt skoj, vi har lekt teater och Melle va Riddare och jag prinsessa...
Han är en riktig teaterapa min lilla älskling, får nog spinna vidare på hans intresse och hitta någon kul barn teatergrupp eller nåt. Undra om det finns någon sådan i Ånge eller runtomkring??





Min lilla mini terrorist =) har gjort stora framsteg idag och lärt sig gå i koppel..


Dom här skorna från Vagabond köppte jag i helgen, dom är verkligen super sköna.. Passar både till min röda Odd Molly jacka och den här nya vita Svea jackan som jag också lyckats införskaffa mig. Vitt är ju inte så jättesmart kanske med två hundar och en kladdig femåring, men som tur är går den ju att tvätta. =)




Dom här Vagabond stövlarna vill jag verkligen ha, men de får nog vänta tills jag vinner på Lotto eller nåt..

Kommentera inlägget här :