Ligger på sofflocket

publicerat i Foto/Bild;

Jag måste verkligen komma i gång med träningen nu. Har latat mig i ca 2 månader. Innan Cyklade jag på vår träningscykel hemma 3-4 gånger i veckan. Uppe i Åre ska jag i allafall ut och springa i sommar har jag tänkt. Men det är ju nu jag måste komma igång.
Men det är klart det har varit mycket mer jobb nu än vanligt fast det kan jag inte heller skylla på.
Nä nu får jag banne mig ta och skärpa till mig och sätta igång..

Adidas by Stella Mccartney har en hel del fint att välja på..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

Haha!!

Helt underbart! Kanske man kan klassa shopping som en motionsform oxå? Tänk så bra det hade varit!! ;-)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Eller hur.. Det blir ju en hel del springande fram och tillbaka.. =)

Kommentera inlägget här :