Västerås resa..

publicerat i Foto/Bild;
Då bär det snart av till Västerås för ytterligare en hund utställning, den här gången är det bara Teuqila som ska tävla.
Domaren är Irlänsk so wish us luck..
Det hade varit så otroligt skoj med ett till cert för min lilla prinsessa.
Vi bilar upp imorgon och åker hem på Lördag igen..
Undra om det finns någon skoj att se i Västerås? Får nog ta och kolla upp det.
Efter jobbet idag ska jag åka in till stan och kolla in Johans nya tatuering. Han fick den i 30 års present av mig, så idag sitter han hela dan hos Heidis och får överarmen pyntad. Sen har han 3 st och det får allt räcka om jag får bestämma..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lori:

Vad skoj! Lycka till! Jag ställer inte då min man jobbar lördagar och ettåringen är inte världens tålamodigast om man säger så. Han och jag funderar på en utflykt och titta på utställningen iaf. Hoppas det går bra för er! /Lori

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Åh så skoj, om ni kommer så måste du komma fram och säga hej =).

Ska du ställa något i sommar?

Mvh Helene

3:e kommentar, skriven , av Lori:

Hej igen! Jag satt ca 5 meter ifrån er i Stockholm men jag brukar inte gå fram så ofta då jag inte räknar med att "alla" känner igen mig ifrån forumet;) Blir lite osäker. Skuttar fram imorgon om jag ser er!

Jodå jag håller på nu och planerar sommarens utställningar. Vet inte vilka jag ska ta och vilka hundar. Jake ställer jag nog på hyllan ett tag och ta bara Rosie men hon är så färdigutvecklad så jag fick tips av hennes uppfödare att lugna mig lite och satsa på öppenklass. Några i sommar blir det iaf. Askersund är självklart och kanske Avesta och Norrköping. Ska bli jätte kul att se hur det går för alla imorgon, jag älskade Västerås utställningen med min gucci förra året! /Lori

Kommentera inlägget här :