Jag har fått jobb!

publicerat i Foto/Bild;

Jag har fått jobb i Leksaksaffären Latjo här i Åre.. Jätteskoj butik med fint sortiment.
Jag ska bara jobba ca 3 dagar i veckan men det räcker för mig nu eftersom jag har fullt upp med webshopen också :).
Det bästa är att jag får komma ut och träffa nytt folk här uppe. Idag jobbade jag själv i butiken mellan 10.30-15.30 och imorgon ska jag jobba heldag och bli avlöst för lunch en timme. Dom flesta som handlar är Norrmän. Det är helt otroligt vad mycket Norrmän det är här uppe och det ska vi nog vara glada för eftersom dom inte sparar på kosingen.
Jag fick min naglar fixade i veckan av Emma som jobbar i restaurangen och har utbildat sig till nagelterapeut. Dom blev såå fina med glitter på topparna.
Vi har hunnit träffa Menta gumman också och hon kände först inte igen oss, men strax innnan vi skulle gå så bara helt plötsligt blev hon helt tokig och pussade och slickade oss som om hon skulle äta upp oss..
Vi fick världens sötaste lilla kort som Kim (mentas nya lillmatte) hade gjort till oss också.

Nu ska jag natta Melle för imorgon är det upp tidigt och till skolan som gäller..

Så skönt att slippa måla naglarna hela tiden.. Och inte skämmas som man gjorde innan för att dom va så fula då..



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mirjam:

Grattis till jobbet! Vad kul det låter! Och fiiina naglar har du med:-)

Hoppas ni mår bra allihop, vi saknar er!

Kramar!

2:a kommentar, skriven , av Maja.:

Vad roligt med nytt jobb, hoppas det går bra:)

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Ja, det är jätteskoj!

Saknar er också.. Ni får se till att boka upp när ni ska komma hit :))

4:e kommentar, skriven , av Mikka:

Oj, visste inte att Menta flyttat?



Fina naglarna blev, är sugen på att fixa mina med!

Kommentera inlägget här :