Tandlös men glad ändå!!..

publicerat i Foto/Bild;
Det har minst sagt varit tre intensiva dagar sen sist.
I Torsdags var jag hos tandläkaren och opererade ut min hemska visdomstand som hade 4 krokiga rötter och bara vägrade komma ut.. Till slut fick han ut den och där låg jag under mitt gröna operations skynke där bara näsan och munnen syntes och skakade.. Det gjorde inte ont direkt men var ändå minst sagt obehagligt..
Nu har jag ett ihopsytt djupt sår som svider rätt rejält, fast positivt är ju att tandvärken är borta =).
Igår morse åkte jag upp till Åre på snabbvisit. Här är jag nu och imorgon åker vi ner till Göteborg igen.
Ett jäklans åkande, men jag var tvungen att hämta ner mina kläder till webshopen och att gå på hundutställning i Svenstavik..;))
Ja, och där va vi imorse klockan 8.30, jag och min kära make.. Även fast det är det näst tråkigaste han vet så följde han med och det är jag jätteglad för..
Teuqila blev 4:e bästa tik med CK och fick jättefin kritik. Kunde ändå inte låta bli att känna mig lite besviken eftersom hon hade kunnat få sitt tredje och sista cert och därmed bli  svensk champion. Det var bara 23 hundar i rasen som var med så jag trodde vi hade bra chans.. Men men, det var många fina hundar och det gick som det gick..
Nästa gång ska jag inte ha några förväntningar alls..
Idag har jag förresten fixat iordning Melles rum. Det blev riktigt mysigt och känns inte så barnsligt.. Hoppas han gillar det min lilla älskling.


Blev dock inte helt nöjd med färgen på mattan.. Hade tänkt att den skulle ha samma turkosa ton som väggfärgen.

Här kommer några bilder som jag tog på Mirjam och Koffe när dom gifte sig.
Jag tycker det är så vackert med svartvita bröllops foton..





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mirjam:

ÅÅh vad fiint Melles rum blev!!!Jättefint! Hur kommer han upp i sängen?:-)

Vad kul med korten på oss, sitter just och funderar på vilken/vilka vi ska ha på tackkortet..

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Sasha:

Vad snopet med sista certet. :( Trodde faktiskt att T skulle ta hem det den här gången. ;) Men du vet ju vad jag har sagt om svenska domare. ;)

Vad skönt att den otäcka tanden är väck.



Kramar

S

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack Mirjam!

Stegen är till höger på ena kortsidan ;)).

Skåpen som du har i Axels rum ska upp nästa gång vi kommer upp också.



Kram Kram

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Ja, det kämdes allt lite tråkigt, Teuqila har faktiskt vunnit över Sookie innan.. Fast det va länge sedan nu.

Tror domaren tyckte T var lite för sprallig och hoppig.. ;)

Hoppas allt är bra med er!



Kramis

5:e kommentar, skriven , av Petra:

Jätte fint rum lillkillen har!! :) Mycket snyggt!



... Varför kunde inte jag ha fått ett sådant fantasifullt och färgrikt rum när jag var liten...?



;)



Mvh,



PP

Kommentera inlägget här :