Ny vecka..

publicerat i Foto/Bild;
Då var måndagen slut och en ny vecka har tagit form.
Jag har arbetat på Latjo hela dan idag och det har gått toppen. Måste erkänna att jag är ganska så barnlig eftersom jag skulle kunna tänka mig att köpa hem minst hälften av butikens sortiment.. En sak som står högt på önskelistan är en genomskinlig studsboll på ca 15cm i diameter fylld med glitter vatten i. Visade den för Melle men han tyckte den va sådär skoj..
Sedan finns det massvis med Hello Kitty prylar bland annat block och pennor, små figurer och handdukar.. sånt som jag älskar att frossa i när jag är i Thailand..
Imorgon ska jag städa på Dahlboms och sen lunchavbyte på Latjo.. Känns gött att kosingen börjar rulla in.. *thihi*
Nu blir det sängen och en lässtund i ett par inrednings tidningar. Sov så gott..

Kommentera inlägget här :