Ouzo tränar..

publicerat i Foto/Bild;
På söndag ska Ouzo på sin första hundutställning i Säve utanför Göteborg.
Då är det den årliga västkustvalpen, där valpar från hela landet ställs ut.. Vi har så klart legat på lat sidan med träningen, men så här två dagar innan så tänkte matte att det va dags med lite stå träning ialla fall..


Jag och hundarna körde ner till Göteborg idag och stannar tills på Söndag. Förutom hundutställning blir det personalfest på lördag med bla folkrace, ribbåt och Spa..
Kommer garanterat bli en toppen helg!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Hej! Åh, varför sa du ingenting om hundutställning i Göteborg? Jag som bor så nära och det hade varit roligt att träffa dig och vovvarna. Förresten, är bara lite nyfiken om du hade tänkt para Tequila till julen eller hur det blir med det? Du sa till mig för ett tagsen att annars kolla med andra uppfödare men jag hittar inga lom jag dras till, du vill inte ge mig några tips på bra uppfödare du känner till? Ha det så bra =) Kram

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Hej Sara!

Ja det va ju dumt att jag glömde säga till om utställningen..

Den är varje år ute i Säve och det är bara en valputställning så man blir helt sjuk av valplängtan när man kommer dit och ser alla sötnosar..

När det gäller Teuqila så är det väldigt osäkert om hon kan bli dräktig och sedan vill jag ju behålla valpar själv också som jag sagt innan. Så jag tycker absolut du ska hålla utkik hos andra uppfödare också. Mejla mig istället så ska du få tips på flera bra..

Kram

/Helene

Kommentera inlägget här :