Ballonger!!

publicerat i ;
Det är ju snart Baby & Barn mässa här i Göteborg, så jag har funderat på hur och om vi ska marknadsföra oss där i år. Förra året lyckades jag ju i sista sekund få tag i en monter till ett hyfsat bra pris. Det va jätteskoj och gav säkert en hel del, fast jag kände dels att det va ett helsike att få ditt alla varor och att sedan inte sälja så mycket som jag hade hoppats på gör att jag i år känner för något annat. Därför kom jag på den smarta idén att vi skulle kunna stå där och dela ut ballonger.
Då tänker jag inga vanliga ballonger utan cerise rosa lite större med vår logga och webadress på. Sedan så kan man sätta fast rabattkort som Kent har fixat som ger 10% på både webben och butiken. Det hade varit något det.. Jag har nu på morgonen redan kollat upp med ballongföretagen och hittat ett som verkar bra. Nu gäller det bara att kolla med mässan och se om det funkar också..
Tänk er alla My Baby ballonger som kommer åka omkring i stan den helgen, det måste ju bara bli lyckat..
Nu har jag öppnat på Tappen klockan 6.30  två dagar i rad och jag måste säga att det är underbart skönt att vara tillbaka här. Lugnt och skönt på morgonen och Nisse som fixar frukost till mig med nybakad fralla. Ett annat plus är att få slippa tampas med min lille morgon terrorist där hemma också. Han är ju inte direkt piggelin på morgonen om man säger så.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

Åå! Ballonger låter som en splendid idea!! Roligt med baby/barn-mässa.. hade glöm av att den är snart.. typ i mars va? kul kul!!

Kommentera inlägget här :