Lördag

publicerat i ;

Har precis kommit hem efter en runda på stan. Först va vi på Engelska tapetmagasinet och kikade lite, Melwin ska ju få välja tapet till sitt rum har jag lovat honom.. Kanske inte så smart när man tänker efter.. Han valde iallafall dom här två som han tyckte kunde bli fina till sitt rum..

Osbourne and little

Ralph Lauren

Jag hade ju tänkt mig något mer i den här stilen..

Kanske är för barnsligt..

Den här med metallic helikoptrar är ju super fin, tji fick jag..


Den här på en fondvägg tillsammans med stjärntapeten ovan..
Sen har jag även sett dom här coola stickers varianterna från Vynil


Såg även den här fast på ett annat ställe, den kanske gubben gillar det är ju chihuahuaor!!

Det blir nog bra vad han än väljer.. Finns verkligen hur mycket fint som helst.
Jag har hittat en sida där det mesta dom säljer skulle varit fint hos oss =) Det finns allt från möbler till annat roligt.
www.urbanliving.se

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica-PersikaJ:

Haha! Det märks att de börjar bli stora!

Trodde ni skulle vara på B&B-mässan? Letade efter er igår när jag var där, men fann er inte?

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Nej, jag hoppade det eftersom min idé med ballongerna inte funkade :(.. Det är så jädra dyrt med monter så jag kände att vi får nog spara oss tills nästa år. Hoppas ni hade kul och hittade mycket fint.

3:e kommentar, skriven , av Jessica-PersikaJ:

Jarå, men jag gick och sparade mig med att handla hela tiden, eftersom jag ville handla hos dig. Men sen så hittade jag inte er, och då blev det inte så mkt shoppande.. jaja.. mer pengar till att gå loss i web-shopen istället!

Vart hittade ni chi-tapeten förresten? Hur cool som helst!

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Jag hittade den på den här sidan : http://de.dreamstime.com/patterned-chihuahuas-image5793968 , vet inte om det är en tapet eller vad det är, men det går nog att göra fototapet av den annars. =)

5:e kommentar, skriven , av Anna (BabyBoo på forumet):

Oh den översta, tur att jag precis tapetserat om annars hade den vart en "contender", maken hade säkert älskat en iden!

Kommentera inlägget här :