Måndag 2/2 och -10 grader..

publicerat i ;
Fy fan va kallt det är ute.. Håller på och frysa ihjäl så fort jag kommer utanför dörren.. Till råga på allt när jag trodde att jag hade klarat mig från den obligatoriska "komma hem från semester förkylningen" så har jag börjat få ont i halsen, huvudet och frysa även inne.. Usch jag vill inte bli sjuk..
I Lördags va jag mamma, Melwin och Nisse ute för att fira Nisses födelsedag. Det blev Indiskt och va mycket trevligt. Nisse blev jätteglad för sina nya  Gant skjortor som Melwin valde i Thailand. Han fick ett läderhalsband med en hajtand i också. Även den en omtyckt present, han har tjatat om ett sådant sen vi va i Thailand sist. =)
Jag har jobbat frenetiskt sen jag kom hem med webshopen, har lagt upp massor med nya kläder och fixat och donat.  Det är jätteskoj, men fasiken vad tiden går fort när man jobbar vid datorn..
Igår blev det även en liten shopping runda, och här är resultatet, (har tänkt köpa en skinnjacka jättelänge).
Jackan är från Zara, halsduken från MQ och väskan Marc Jacobs från Tara.

Nisse 81 år, det kan man verkligen inte tro =)


Så här söta blev Teuqila och Menta i sina nya halsband från Thailand. Det är inne där att ha bjällerhalsband till sina hundar, jag tyckte dom va så fina så på vägen till flygplatsen fick taxi chaffören köra vägen om en hundaffär så jag fick handlat med mig några hem.

Så här ser min lilla data hörna ut i sovrummet hemma hos mamma och pappa, Längtar tills jag får mitt eget hemmakontor.. Förresten,(ändrar jag inte den här ställningen lär jag bli puckelryggad inom en snar framtid) ;P

Men här är lite ur resultatet..









Kommentera inlägget här :