Äntligen är jag i fas..

publicerat i Foto/Bild;
Nu känner jag mig riktigt nöjd..
Har jobbat på som sjutton med både huset men framförallt webshopen. Jag startade sommar rean i Måndags och det vällde ju in ordrar i ett par dar.. Verkligen jätteskoj. Sedan har jag lagt in hela Molos första leverans med massa härliga höstkläder. Så nu gäller det att jobba med sökmotoroptimering för att öka besökarantalet.
Idag va Melwin med Johan på jobbet i ett par timmar och jag kunde röja i källaren och fixa lite lampor och packa upp kartonger.. Jätteskönt.
Melle är verkligen superstolt när han får hjälpa pappa att servera och plocka disk på jobbet.
Han kom hem med hela 50kr i dricks..;)) Så stolt!!
Igår va vi en sväng på Holiday med Teodor, (cissis pojk som är 8 år) pojkarna badade och hade jätteskoj och Melwin tog sitt 5:e märke: den gula baddaren, den här gången för en riktig simlärare..




Några av höstens helt underbara plagg från Molo.. Jag tröttnar aldrig på deras härliga mönster ideér..
Kolla in fler coola kläder här!


Här lite blandade bilder från ikväll + en bonusbild på Menta gumman där Kim badar henne efter en lerig promenad i skogen =).. Som vi saknar henne..

Jag hittade favvo leksaken i en flyttkartong och Teuqila blev helt tokig..

Den är min!! Bara min!!

Haha jag fick den nog bara för att jag är så söt..


Det är en otrolig utsikt här när solen går ner bakom bergen..


Lilla hjärtat ser ut att njuta av badet..

På måndag åker jag Melwin och hundarna hem till Göteborg för att jobba i två veckor.. Längtar till familj och vänner..


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Vilken sötnos han är Ouzo :) Ja, pinkandet är en av anledningarna till att jag helst inte vill äga en hane ;) Men det går väl över någorlunda sen :)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja, jag hoppas det. Nu tror jag mest han kissar inne för att han inte är rumsren än =)

3:e kommentar, skriven , av Petra:

UNDERBARA bilder ! :)



- PP -

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Åhh Tack så gullig du är =)

Kommentera inlägget här :