Ransäter idag

publicerat i Foto/Bild;
Då var vi hemma igen efter en utställningsdag i Ransäter Värmland.
Teuqila vann sin klass med CK och blev 4:e bästa tik. Hon fick jättefin kritik också av den Argentinska domaren.
Måste säga det igen: Me like utländska domare. Dom är till 90% mycket mer trevliga och noggranna enligt min åsikt.

Igår kväll blev det god middag på en mysig Restaurang inne i Karlstad. Tyvärr så ösregnade det hela kvällen (vår vanliga otur) så vi fick varken spelat minigolf eller studsat på campingens hoppborg som jag mer eller mindre hade lovat Melwin.
Men vi hade skoj ändå =).. Melwin fick frukost imorse med plättar och sylt och hade turen att stugan hade Nickelodeon på tv:n, då kan det ju inte bli bättre.
Nu hoppas jag innerligt att jag får en tid snarast möjligt att dra ut min onda tand, har fått stå ut sedan i Torsdags med denna hemska tandvärk..


Oj vad det fjäskas för domaren här då!!!

Bästa tik klass.

Denna underbara svenska sommar..

Trötta hundar..

Och en trött Melwin..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny & ligan ..:

Nej men så roligt att det gick så bra för er :) Lilla T är ju en stjärna .. Du ska se att CERT´et kommer snabbare än du kunnat ana ;)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack så gullig du är!!

Ska bli skoj att träffas i Svenstavik på lördag =)

Kommentera inlägget här :