Skit TV..

publicerat i Foto/Bild;
Är lite smått irriterad över att vår 42 tums platt tv som är tre år gammal redan har gått sönder..
Extra arg blir jag eftersom jag så in i bänken gärna hade velat se Michaels begravning och dokumentärer på fyran idag..Skit också..
Har hållt på hela dagen att skicka kläder på webshopen, började rea igår kväll och ordrarna bara väller in som vanligt när rean drar igång ;))
Nu har jag precis fotat första sändningen av Molos höstkläder (som egentligen enligt mitt tycke har anlänt alldeles för tidigt.)
Ska sätta mig och redigera bilderna och sedan lägga in varje produkt och storlek i open office, för att sedan köra upp det på webshopen.. Ett arbete som kommer ta ungefär 15 timmar..
Känner mig lite smått pessimistisk idag faktiskt, bättre blev det inte av att Ouzo precis kissade för typ 10:e gången på nya mattan.. Tur att den är så lätt att rengöra..
Får nog plocka bort den förresten..

Coola kläder med attityd har Molo..


Kommentera inlägget här :