Är det en bebismage eller inte??

publicerat i Foto/Bild;
Jag hoppas verkligen att det blir små bebisar i Teuqilas mage.. Hade varit så himla roligt, känner att jag är redo för rollen som mormor nu ;)). Med tanke på rynkorna som börjar komma .. haha
Känns tycker jag som att hennes mage är lite hård och utspänd, men jag vet inte jag kanske bara inbillar mig. Det dröjer ju minst en vecka eller två innan man kan känna eller se något och avgöra huruvida det står till..

Har förresten varit på banken idag och dealat lite.. Det är ju snart dags för husköp nu och man vill ju se till att få det bästa låneerbjudanden man kan få. Här gäller det att ligga i om man ska lyckas och jag är riktigt stolt över mina prestationer efter dagens besök och telefonsamtal..


Mys i solen efter jobbet..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Hoppas hoppas! Vi håller tummarna att Molles fiskar var snabba nog att hinna in ;)

Kommentera inlägget här :