Blodprov..

publicerat i Foto/Bild;
Har varit med Teuqila på Västra och tagit blodprov nu på morgonen, inför parningen.
Tyckte så himla synd om henne, dom hittade inte hennes smala vener så dom fick sticka säkert 5 gånger innan nålen kom rätt.
Veterinären och sköterskorna va helt förvånade hur tålmodig och snäll hon va, som dom sa är det väldigt ovanligt att to.m stora hundar står stilla så länge och inte säger ett ljud.
Tillslut kom det iallafall tillräckligt med blod och jag fick med mig proven och la dom på lådan. Imorgon vi lunch, om inte posten krånglar så får jag svaret. Spännande..
Nu ska jag iväg och jobba till 21.00 skoj**

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Stackars Teuqila!

Väntar med spänning vad provet visar :)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja, jag oxå!! Hoppas vi kan komma ner på Onsdag..

Kramis

Kommentera inlägget här :