1:a Advent..

publicerat i Foto/Bild;
Idag är det första advent, så efter jobbet blev det att åka hem och pynta.. Jag älskar julen, det är helt klart den bästa och mysigaste högtiden på året. Mycket är nog för att man får julklappar och såklart för att jag fyller år dagen innan.. Känner mig som ett litet barn varje jul, älskar att få och att ge julklappar!!
Jag hittade en del julpynt i flyttlådor nere i lillstugan men stjärnorna i vardagsrummet köpte jag hos Sofia som har Kaktus jämte vår butik på torget. Hon har såå mycket fint och dom här stjärnorna kunde jag bara inte låta bli.

Köket med dom nya julgardinerna som snälla farmor Gull-Britt hjälpte mig att sy..


Nya stjärnan..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pa:

Älsklings gumman ... du e inget barn längre.. klappar e inte det viktigaste:) du fyller ju kärring snart? så vaddå barn haha. love you long time baby

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Man är inte äldre än vad man känner sig kärring.. ;)

Pöss på dig..

3:e kommentar, skriven , av Mikka - iPink:

Så mysigt ni har det! :)

Kommentera inlägget här :