Första dagen i butiken..

publicerat i Foto/Bild;
Idag fick vi tillgång till vår butikslokal och har snickrat och målat sedan 8 imorse.
Igår kväll hade jag smyckeverkstad hemma också och resultaten kan ni se här under. Det är verkligen jätteroligt att stansa och göra egna smycken..
Teuqila har varit och tagit blodprov hos åreveterinärerna så får vi svar imorgon om hur hon ligger till i löpet. Moltas har varit jättesugen på henne nu ikväll, men hon är tydligen inte redo än ;).. Mycket skoj på gång med andra ord!!

Torget sett från butiken med åreskutan ovanför molnen..

Butiks Lokalen till höger, än så länge utan skyltar..

Mer av torget från imorse..

Så här såg det ut imorse när vi fick lokalen. Mycket ska hända innan den är klar =)

Melwin efter Hockeyträningen..

Två glada snickare, Johan och Thomas!

Första halsbandet, dock lite ojämn text..

Armband som jag ska ge min moster i Julklapp! Etsningen blev helt ok efter lite träning..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pan Andersson:

Ok darling,då e min o Pas present också avslöjad:)Jag vet vad vi kommer få inom kort:)Puss

2:a kommentar, skriven , av pa:

liknar mina smycke som jag gör hemma..Du vet väl att morsan gått smyckeskurs jag har verktyg hemma till smycke om du vill ha el låna . pöss

3:e kommentar, skriven , av Mikka - iPink:

Men fy va mysigt!! Kan du inte öppna en butik i gbg också som jag kan få jobba i? haha :D



Har föresten aldrig varit i Åre någon gång, kanske är dags att åka dit? Ser otroligt vackert ut.

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Ja mostrarna ni får se vad tomten kommer med =)

Och Mikka jag tycker absolut du ska komma till Åre, du kommer garanterat gilla det jättemycket!!

Kommentera inlägget här :