Smart idé..

publicerat i Foto/Bild;
Det blev ingen spruta igår för Melwin. Däremot blev det kräksjuka som höll i sig hela natten.. Fy f*n, det är nog det värsta som finns utav mindre allvarliga sjukdomstillstånd vill säga.
Blev 3 byten av sängkläder och kanske 2 timmars sömn för min och Johans del. Melwin vilade hela gårdagen och fick tillbaka aptiten framåt kvällen så vi fick i honom lite buljongkokt ris och fisk.
Själv så gick jag hela dagen och väntade på att också bli sjuk, men peppar peppar så har jag klarat mig än så länge.
Melle är frisk nu men får stanna hemma imorgon också för säkerhets skull..
Blir lite rastlös när jag är hemma sådär 2 dagar på raken, så idag har jag forskat lite på en idé som jag tror skulle funka i nya butiken.
Pysslig som jag är så tänkte jag att jag ska börja tillverka namnsmycken.. Är faktiskt mycket enklare än det ser ut. Kommer göra både i silverplätterad metall och i riktigt silver. Utpriset kommer ligga på för ett armband i silvermetall ca 120kr med en eller 2 berlocker och halsband ca 195kr.
Vill man ha i riktigt silver kommer halsband kosta ca 350kr. Sedan kan jag ta beställningar i butiken och på webshopen =).


Sen ska det så klart gå att välja mellan olika kedjor och hängen osv..
Vad tror ni? Nu har jag iallafall beställt hem lite blandat så får vi se när jag har tid att börja. ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Stackars Melwin! Ja, usch kräksjuka är inget vidare! Hoppas ni klarar er ifrån det.

Men du... sjukt bra idé med namnsmyckena! Jag har redan ett halsband med barnens namn men kommer garanterat beställa ett armband av dig! Åhh vad jag längtar tills det går att beställa det av dig <3

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Åh så glad jag blir!! =)

Moltas och Teuqila ligger förresten här jämte oss i soffan och vi har tittat på mammas pojke..

Kramis

/Helene

Kommentera inlägget här :