Yes!

publicerat i Foto/Bild;
Blev så glad så jag var tvungen att berätta. Det blev en hängning nu ikväll på 20min =), Teuqila va jätteduktig och stod helt stilla hela tiden, fast jag satt för säkerhetsskull och höll en hand på henne och Moltas ifall någon av dom skulle få för sig att försöka komma loss.. Hoppas Hoppas nu att det kan bli något det här..
Ska lägga mig nu för imorgon är det kvartsamtal med Melles fröken och sedan jobb i lokalen!
Natti Natti..

Här sitter dom fast. Hängning kallas det när hanen har parat tiken och sväller i henne så att dom fastnar. Helst ska det vara en sådan för att tiken ska kunna bli dräktig. Det är dock inte ett helt säkert kort för en dräktighet eftersom mycket annat spelar in också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pa:

sluta sätta in porrbilder på dina kryp:) såntvill vi inte se min käre vän. men gärna bilder på dig o johan går dock bra baby:)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Fantastiskt!! Det har vi väntat på med spänning! Nu håller vi tummarna att det kommer många fina bebisar!

Och nu saknar jag Molleman som bara den ♥

Kramar från Linda

Kommentera inlägget här :