Fårklippartävling..

publicerat i Foto/Bild;
Jajemen, idag hamnade jag och Melwin på sm i fårklippning. Helt galet va snabba dom är, 5 får på 7 minuter, det du.. Åt en kryddig lammkorv gjorde jag också trots att jag tycker smaken påminner en del om gammal kofta.
Ikväll har vi varit på dahlboms och ätit middag och kollat in Rockscenen som Jonas och hans band ska spela på ikväll. Hade gärna varit där och festat jag också, men vill inte lämna Melle till någon barnvakt han inte känner. Det är ett nytt problem för oss, vi som alltid haft både mina och Johans föräldrar till hjälp när det behövts.
Nu ska jag kolla in Foki's blogg hon som vann priset årets bloggare..
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pa:

wow... sexy baby:) leopard o allt inte så man e van att se dig:) var kar du köpt din stövlar o vilket märke. e dte vagabond?? vi syns nästa vecka pöss

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Sexy bitch,, eller hur ;))

Stövlarna är från Vagabond fast förra året..

Pöss på dig gumman!

3:e kommentar, skriven , av jeanette:

Va flaschig du va då, sexy mama=)! Snygg hårfärg!

Kommentera inlägget här :