Hem till Göteborg!

publicerat i Foto/Bild;
Idag åkte jag Melwin Nisse och hundarna ner till Göteborg. Vi åkte vid 8.30 imorse och kom fram vid 18.30..
Känns så himla skönt att få komma hem och träffa mamma (pappa är i Ånge så han missar vi) och alla nära och kära.
Kan säga att jag har ett minst sagt fullspäckat schema för denna vecka. Imorgon blir det Ikea besök och inhandling av stommar till vår kassadisk som vi ska bygga.
Sedan måste jag bara ta en rejäl vända på stan för att få lite storstadspuls och se alla snygga kläder som har hunnit komma under tiden jag har varit borta.. Kan hända att jag måste köpa något också..

Söndag hundutställning i Halmstad, sen ska jag passa på att träffa mina underbara kompisar moster Pa och förhoppningsvis moster Pan också;) för vi ska nämligen till hennes regioner runt Malmö på torsdag..
Mirjam som har fyllt 30 =). Hoppas jag hinner träffa Nettan också.
Kan bara säga att jag har saknat er jättemycket!! Även fast man kanske inte har träffats så himla ofta här hemma innan så har man i allafall haft närheten och möjligheten att ta en spontan träff, vilket är betydligt svårare med 90mils avstånd.. Men nu är jag "back at home" i en vecka innan det bär av tillbaka till Åre och nya butiken..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mikka - iPink:

Då ses vi i Halmstad! :)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja, så roligt!! Kram

Kommentera inlägget här :