Ikea everyday...

publicerat i Foto/Bild;
Kanske inte, men det känns så.. Idag va jag för andra gången på ikea och shoppade till butiken och lite hem också men framförallt fick jag syn på en kassadisk som va riktigt snygg och byggd på stommar från köksavdelningen. Imorgon handlar vi allt till den samt ett antal vita lackhyllor som vi ska ha till butiken.

Så här kommer kassadisken se ut i nya butiken.

Ikväll har Johans föräldrar varit hemma hos oss på middag. Snälla Gull-Britt hjälpte mig sy julgardiner med tyg som jag också köpt på Ikea..
Dom blev jättefina och jag ser fram emot att få julpynta hemma i huset. Älskar julen och tycker det blir så himla mysigt med lite julstämning.
Just julen är så speciell för mig, vet inte varför men antar att det har att göra med barnasinnet i mig och alla julklappar. Att jag fyller år dan innan julafton gör ju saken ännu bättre. =)
Denna jul kommer det dock bli jobb jobb och åter jobb, tror faktiskt inte jag kan vara ledig på min 30-års dag heller. Vi har ju tokmycket turister i Åre över jul och nyår så det blir att ha öppet så mycket det bara går.

Ja, mycket snurrar i huvudet just nu, och det mesta handlar såklart om nya butiken och allt som har med den att göra. Ser fram emot fredag då vi åker till Växjö på hundutställning. Hoppas hoppas det går bra för Teuqila nu så hon får sitt sista cert.
Här kommer ett kort på mig igår kväll seeent när jag inte kunde somna och lekte lite med webcameran.. Blä vad tråkig man ser ut den här årstiden.. Måste gå och sola någon dag..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pa:

wowwwwww sexy hot woman grr grrrr

Kommentera inlägget här :