Snowrace..

publicerat i Foto/Bild;
Idag har jag och Melwin invigt pulkabackarna här i Åre. Snowracern som Melwin fick i present av farmor och farfar gick varm uppe i Rödkullen. Det låg uppemot 30cm snö däruppe och vi hade strålande sol.
Melwins nya bästis Love och hans familj va också med och vi hade jättetrevligt.
Imorgon ska vi åka till Järpens ishall, vi ska köra privatlektioner han och jag. Känns som att han behöver det om han ska komma ikapp dom andra killarna i hockey laget.
Jag hittade inte mina skridskor sist så jag tog äntligen och beställde mig ett par nya från Norrköpings konståkningsshop. Har man tränat konståkning i 10 år så kan man faktiskt inte dra på sig ett par 200kr skridskor från stadium så det så.. Kan kan man väl men snacka om skillnad på åkkänsla.. Nu har jag iallafall varit och hämtat mina nya fina med rosa glitter skydd. Ska bli superroligt att få åka lite imorgon.





Rosiga kinder på min älskling..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sasha:

Åh vad mysigt ni ser ut att ha det. :)

Hoppas allt är bra med er alla.



Kramis

S

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja, det är verkligen underbart här uppe!!

Ni får ta och komma upp och hälsa på oss i vinter. Det hade verkligen varit superskoj =)

Hör av mig när jag kommer hem till Gbg om två veckor.

Kramis

/H

Kommentera inlägget här :