Hjälp det snöar redan!!

publicerat i Foto/Bild;
Japp, då va det snö här i Åre. I förrgår kom dom första gigantiska flingorna och sedan fortsatte det.. Det mesta har smält bort nere i byn, men uppe hos oss så ligger ca en decimeter.
Hundarna har fått vintertäcken på sig. Vilket Ouzo inte alls tyckte om, men han lär ju få vänja sig lilla gubben.
Melwin har åkt kick bike med skid medar och tycker såklart det är super roligt med snö.
Jag är kanske inte lika överlycklig, men det är nog lika bra att ställa in sig på att vintern har börjat här uppe.
Nu jobbar jag sista dagarna på Lattjo innan det är dags för mig att gå vidare med nya planer..
Efter en hel del planering och ideér så är det äntligen klart.
My Baby ska få tillökning!!
Vi öpnnar en ny barnklädesbutik mitt på torget i Åre i mitten av November. Känns så himla roligt.. Jag är väl egentligen ganska galen, eftersom jag hade tänkt att flytta upp hit och ta det lite lugnare med jobb och sånt.
Men jag bara måste köra på den här idén som jag har haft i kanske 2 år nu.
Vi kommer bli en Molo concept store och förutom Molo sälja märken som Aya Naya, Schotch & Soda, Minimyo, mfl och såklart lite roliga tillbehör.
Ny uppdaterad logga blir det också eftersom vi kommer köra kläder för barn mellan 0-12år.
Mer om detta projekt senare.


Middag och planering på Dahlboms. Till vänster sitter Helena som jag ska ha butiken tillsammans med.

Ouzo har aldrig sett snö innan =)

Hjälp jag kan verkligen inte ha mössa.. Ser ju ut som en kille!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SANAZ:

Men ojj redan snö? Här har frosten redan börjat komma..sen i måndags faktiskt.

Hehehe jag tycker inte heller jag passar i mössa :)

2:a kommentar, skriven , av Amelie:

Hej helene gud va roligt att du ska öppna en affär där uppe......får prata snart e välidgt sugen på att komma upp och hälsa på : D

kram

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Ja, kan du inte komma upp Amelie?? Det hade varit så himla skoj =)

Vi får höras snart.

Kramis

/H

4:e kommentar, skriven , av Ulrika:

Lycka till med butiken! Det kommer bli en succé. Hälsa J. Kram Ulrika

5:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack vännen!

Det ska bli så roligt =)

Kram

/Helene

Kommentera inlägget här :