Pappa på besök!

publicerat i Foto/Bild;
Idag kom min kära pappa upp till oss.. Han har inte varit här innan så det va jätteskoj att få visa honom runt byn. När han kom i eftermiddags så fick han se leksaksaffären där jag jobbar, sedan gick vi till skolan och hämtade Melwin och ikväll har vi varit på Restaurangen och ätit en 3 rätters jättegod middag.
Imorgon blir det upp igen klockan 7, inga sovmorgnar här inte..
Nu ska jag lägga mig och smida lite planer, har en del funderingar på G. Är man en rastlös själ så är man..
Förresten så börjar det närma sig för Teuqilas löp och den här gången ska det banne mig bli små Teuqila och Moltas bebbar, så det så!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne och Astrid:

Hejsan!Vad roligt att det börjar närma sig för bebbar hoppas det blir många tösar så kanske det kan bli en till oss.

Kommentera inlägget här :