Ska det vara så svårt..??

publicerat i Foto/Bild;
Jag och Melwin har åkt på en liten helg trip till Gävle på tu man hand, eller nästan, hundarna är med också såklart.
Vi har haft en underbar dag han och jag. Imorse va vi på utställning och Teuqila blev 2:a bästa tik och va sååå nära sitt sista Cert och Svenska Championat.
Sedan tog vi en sväng på stan, där jag bara var tvungen att shoppa ett par jeans och en höst jacka på Vila.. Trots mitt totala köpstopp. Ska det vara så j*kla svårt att låta bli butikerna och denna shopping mani??.
Kvällen började med att vi gick på Indonesisk restaurang och myste. Tänk att han är som en liten bästa kompis min son. Helt underbar..
Sedan blev det Bio (G-force eller vad den heter med marsvinen), Melle tyckte den va superspännande och satt på helspänn genom filmen.
Nu ligger han här på hotellet och susar sött jämte mig och jag är den lyckligaste mamman i världen.
Imorgon blir det utställning igen och sedan bilresa hem till Åre och ny vecka med skola och jobb.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pa:

min käre vän.. varje gång du vill shoppa så ger du mig pengar så öppnar jag ett konto hos mig till dig istället. så i stället för slösa sparar du istället.. smart va. pöss på dig .

Kommentera inlägget här :