Tiden går så fort!!

publicerat i Foto/Bild;
Nu kanske en del tycker att jag börjar bli tjatig med alla bilder och info om valparna. Men eftersom dom tar den mesta tiden och uppmärksamheten från mig just nu och dessutom är dom ljuvligaste små varelserna så måste jag lägga ut lite nya bilder igen...
Igår blev det små smakportioner av riktig mat för första gången. Bowser och Melody fattade direkt och tyckte det va jättegott med nötfärs blandat med lite äggula. Mario trodde han kunde suga i sig mitt finger =) och Luigi tycker än så länge att mammas mjölk smakar mycket bättre.
Teuqila är så himla duktig hon har sen valparna föddes varit hos dom så gott som hela tiden, enda gången hon gått ifrån valplådan är när hon har behövt att gå ut och kissa. Idag fick hon för sig att hon skulle busa ett par minuter med Ouzo och snacka om att han blev förvånad.. Så tråkig som hon har varit..

Lite uttråkad blir man allt ibland..

Bowser, en underbar kille som vunnit framför allt Melles hjärta..

Lilla Melody sötare än socker..

Mario mattes lille prins..

Luigi, gullungen med stor personlighet redan nu!..

Idag va vi hemma hos Christin och Pierre som fått en liten bebis för ett par veckor sedan. Jag höll honom i nästan 2 timmar och han sov i min famn hela tiden. Det är så märkligt men man glömmer så fort hur mysigt det är den första bebis tiden.. Trotts att det är sjukt jobbigt så är det underbart..

Kommentera inlägget här :