Fixar dagar..

publicerat i Foto/Bild;

Jag är nu tillbaks i Åre för att fixa iordning hemma så vi kan flytta in igen.. Melwin och hundarna är kvar i Ovansjö hos mamma och pappa, men imorgon åker jag nog ner och hämtar hem dom.. Ska bli så himla skönt att få flytta in när allt är klart. Idag har jag och Johan målat väggarna i hallen på nedervåningen samt tapetserat en fondvägg i hallen. Jag har även satt upp väv som jag ska måla imorgon i innerhallen, fick dessutom ett ryck att jag skulle måla sängen och soffbordet vita så nu är det också gjort. Här går det undan vill jag lova..
Helt slut i kroppen, avslutade vi dagens slit med en riktigt god middag på Liten krog. Jag åt gratinerade havskräftor till förrätt, kyckling till varmrätt och en jättefin choklad kaka till efterrätt. Mums..
Här kommer en bild på tapetväggen i hallen.. Ska visa mer bilder sen när allt annat är färdigt.. Tycker inte om att visa halvfärdiga projekt.

Tapeten kommer från Intrade Pip collection.

Detta är min tredje semestervecka, men det är ju inte mycket till semester om man säger så.. Jag har iallafall haft en och en halvvecka i ovansjö samt på tjörn.
Jag har varit i butiken säkert 5 timmar varje kväll och kom precis hem nu och klockan är snart halv ett.. Igår startade vi rean i butiken så jag hjälpte tjejerna som sommarjobbar att göra iordning inför rean. Sedan kom det 10 kartonger med höst och vinterkläder från Molo. Helt sjukt att dom skickar vinteroveraller mitt i sommaren..
Nä, ska man ha semester så får man nog åka iväg på annan ort. Men det funkar ju inte nu när vi har så mycket att fixa med hemma.
Nu får jag nog gå och lägga mig istället för att sitta och muttra... Sover nog hyfsatt inatt.. ;))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Farfar:

Skitsnygg tapet. Mer bilder önskas på allt!:)

Kommentera inlägget här :