Tråkig dag..

publicerat i Foto/Bild;
Idag verkligen vräker det ner regn här i Ovansjö. Jättetrist eftersom vi hade så fint väder igår.
Då låg jag och solade och badade nere vid forsen och riktigt tankade A och D vitaminer. Så härligt..
Hörde från Lollo på Mini Fashion igår också att Menta är parad 2 gånger med hängning! Jippii! Så spännande =)..
Hon stannar där tills på Söndag då vi möts upp i Ransäter på en utställning som båda ska på.
Sedan börjar allvaret igen. På måndag är min semester över. Ska faktiskt bli jättekul att börja jobba igen och få komma ifatt sig lite. Det har så klart vräkt in nya höst kläder på dom här två veckorna som vi varit borta.. Så nu har jag att göra. Fota och lägga in på webshopen samt hänga om och fixa i butiken..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Hej! Det var jag som maila dig om valp häromdagen :) Jag blev lite nyfiken på den här utställningen du skrev om, är man välkommen som "tittare", vad kostar det och vart i Ransäter ska det vara? Vi bor ju i alingsås, en halvtimma utanför Göteborg. Jag tittade på intenret och det var 27 mil från A-sås till Munkfors. Det hade varit roligt att åka dit och kanske träffa dig och prata lite valp =) M.V.H Sarah

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Hej Sarah!



Så kul om ni vill komma och tittta, det tycker jag absolut ni ska göra. Inträde brukar kosta någonstans mellan 20-100kr. Bedömningen i ringarna startar kl 9. Kolla in adressen här: http://www.varmlands-kk.com/.

Om ni kommer så kom fram till mig och säg hej!

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Obs! Chihuahuaorna går på söndagen =)

Kommentera inlägget här :