Kunde inte låta bli en sån här..

publicerat i Foto/Bild;
Tyckte jag va värd den här tunikan från Odd Molly nu när jag hållt igen och inte shoppat något odd Molly på hela vintern vad jag kan minnas..
Hittade den först på www.ajabajakids.se men så va den ju såklart slut i min storlek. Så då var det bara att leta vidare, och har jag fastnat för något så ger jag mig inte förrän jag fått tag på det. Slutade iallafall med att jag hittade den på en engelsk hemsida. Priset blev det samma som i sverige med frakt så det va ju bra. Skulle inte förvåna mig om den finns hos Hansons på Åre torg nu bara..

Igår va vi med klassen och grillade och spelade brännboll. Jättemysigt och trevligt att träffa alla goa föräldrar och barn i Melwins klass. Tycker verkligen det känns super roligt att han har hamnat i en sån fin grupp, där alla barnen verkar vara så snälla och omtänksamma.

Kommentera inlägget här :