Min lilla kusin..

publicerat i Foto/Bild;
Tänk att min lilla kusin Amelie snart ska bli mamma för första gången.. Fast hon är inte så liten längre men det känns ändå så på något sätt. =) Kom ihåg när vi va små och jag som är äldst hade ansvar och fick ta hand om henne, vilket jag tyckte va så roligt.
Nu om bara några veckor ska hon få en liten dotter. Så himla skoj!! Då får jag äntligen shoppa tjejkläder till henne i present. Har redan kollat in några favoriter i butiken.
Önskar henne all lycka nu när hon snart ska få vara med om det bästa här i livet, att få barn!!

Amelie med Melwin och några hundar såklart.. =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amelie:

Tack gud va gullig du är : )

nu är det inte lång tid kvar och gud vad jag längtar!! saknar er! massa kramar

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Såå spännande!! Massa kramar till er också..

Kommentera inlägget här :