På jobbet just nu..

publicerat i Foto/Bild;
Äter jag klubba och har precis gjort klart en annons vi ska ha i Mama. För övrigt är det ganska så dött på byn och inte många kunder som trotsar regnet och ger sig ut för att shoppa. Som tur är har jag ju våra underbara grannar på Kaktus, Sofia och Bengan så det blir aldrig långtråkigt här inte ;)

Vårat kök är nu beställt och det blir Mano från Kvik och inte Ikea som vi sa från början. Varken jag eller Johan orkade sitta vid deras datorer och gissa sig till vilka skåp och inredning man skulle lägga in i deras ritprogram eftersom man inte får någon hjälp..
Kvik hjälpte oss att rita upp köket precis så som vi ville ha det och alltsammans landade på bara 10.000kr mer än Ikea, vilket det får vara värt eftersom det blir Siemens vitvaror och inte Ikeas.
Om en vecka kommer det!!
Vi har kikat lite på kakel och tror kanske vi ska beställa detta från marrakech design:

Passar nog fint med min fina ljusblå Smeg kyl som jag längtar efter.
Tänk vad jag ska laga mat sen i nya köket.. Snabbmat släng dig i väggen.. ;P

Kommentera inlägget här :