Semester nästa!!

publicerat i Foto/Bild;
Då var det bara en dag kvar på mitt 18 dagar i sträck jobbande innan min efterlängtade semester ska börja.. Åh vad jag också längtar till solen och värmen och sommaren som aldrig riktigt vill komma hit till Åre. Man blir ju aningen avis när man hör kompisar som badar lite här och var i landet.
Måste bero på alla bergen häromkring som gör att det blir lågtryck och oväder från och till.. Igår hade vi super skönt väder och säkert 20 grader varmt, så himla underbart och så på bara 10 minuter kom det in ett riktigt åsk oväder som va utan dess like.. Jaja snart drar jag till sydligare breddgrader.. Göteborg here I come eller tjörn rättare sagt, watch out ;)
Vi bor ju i en kappsäck fortfarande, och imorgon ska jag flyttstäda lägenheten vi bott i nu under en månad, sedan få vi ta väskan ner till Nisses lilla hus och bo där i några dagar innan vi åker ner till Ovansjö och Göteborg.
Hemma håller snickarna på att montera upp köket som såklart (min vanliga otur) har kommit i helt fel moduler. Hörnskåp istället för vanliga bänkskåp och annat roligt som saknas. Värsta plockepinnet..
Det blir nog bra när det blir klart om typ 100 år..
Inventering i butiken imorgon också, blir intressant att få se hur vi ligger till så här långt. Känns i allafall väldigt bra i magen vilket brukar vara ett gott tecken.
Kramelikram och godnatt..

Kommentera inlägget här :