Smyckes verkstad..

publicerat i Foto/Bild;
Det rullar på rätt bra med min lilla smyckesverkstad. Senaste veckan har jag nog tillverkat runt 10 halsband och ett par armband.. Jätteskoj!! Jag är så glad för detta och hoppas att smycket får betydelse samt blir uppskattat av den som får det.
Det här halsbandet gjorde jag nu ikväll.

Nu sitter jag här och känner mig lite lagom ensam. Får alltid den här känslan när Melwin och Johan åker iväg någonstans. En slags tomhet.. Lite läskigt faktiskt.. Det kommer alltid andra dagen sen brukar det gå över på tredje. Saknar mina älsklingar...
Har massvis att göra men orkar inte ta tag i något just nu.
Ska mysa vid tv:n och kolla in någon bra film, gärna någon som jag kan snyfta lite till.. Måste ladda upp med lite chips och choklad också såklart.
Puss puss..

Kommentera inlägget här :