Mamma 60 år!

publicerat i Foto/Bild;
I tisdags förra veckan fyllde min älskade mamma 60 år.
Det blev en riktigt härlig vecka för henne och pappa här i Åre, helt utan den minsta aning kom båda mammas systrar med familjer upp hit från Göteborg och hyrde en stor stuga där dom bodde allihop. En riktig överraskning för henne. På tisdagen åt vi födelsedags middag på Dahlboms och på dagen va vi i Björnen och hade ett event med Molo i ett snowtubing race.
Ja en fullspäckad vecka har det varit. Luigi har flyttat till sin nya familj också och han kommer få det hur bra som helst, det vet jag.
Det va så skoj att få träffa alla kusiner och mostrar och vi kommer sakna dom allihop nu när dom åkt hem.
Jeff min äldsta kusin bodde hos oss hela veckan och åkte igår morse. Han jobbade en vecka som skidlärare här i Åre.
Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med Melwin och bara ta det lugnt för första gången på typ 2 veckor..
Längtar tills vi åker till Gran Canaria om några veckor. Ska bli så himla skönt.. Mammas present från Pappa, Nisse och oss.





Kommentera inlägget här :