Lite träning inför debuten nästa vecka..

publicerat i Foto/Bild;
Melody och Bowser tränar inför sin utställningsdebut nästa helg på stora CC i Hässleholm. Ska bli spännande att se hur det går, dom är precis 4 månader fyllda då och kommer kanske egentligen vara i minsta laget. Melody är dock en tuff tjej som inte alls är rädd för nya miljöer, Bowser är något mer ängslig utomhus, men det blir säkert bra.


Imorgon bitti åker jag, mamma, Melwin och Kim till Piteå för att ställa Teuqila och Menta både lör och sön.
Hoppas på fina resultat.
Igår va jag och Sofia i stan och shoppade på Indiska när Jade Jagger släppte sin fina kollektion. Vi hittade en hel del fint. För mig blev det en klänning, en väska, två kuddar, 6 tallrikar och 6 muggar. Porslinet är helt underbart vackert och passar så fint ihop med min Mateus servis.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ett fint armband från kollektionen jade jagger for indiska säljes, det är felköp av mig, men fint för dig :) http://minafinabloppis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här :