Jobb hela veckan..

publicerat i Foto/Bild;
Denna vecka är det bara jobb som gäller. Helena med familj har åkt på semester till Kanarie öarna så jag är ensam i butiken hela veckan.. Melwin har ju höstlov denna vecka också så det är allt lite tradigt att stå där i butiken när jag hade kunnat vara med dom jag älskar mest.. Men så vet jag ju att dom har det underbart både Johan och Melwin på deras grabbresa. I kväll tog dom tåget från Göteborg till mamma och pappa i Ånge där dom stannar ett par dagar.
Jag saknar dom jätte mycket..
Efter jobbet gick jag och tränade sedan har jag fixat och busat med valparna som bara växer och blir sötare för varje dag som går..
Nu känner jag mig rejält seg så det blir nog till att sova nu.. Vet inte vad det är men jag har haft en molande huvudvärk i ett par dagar nu, antagligen är det för att jag druckigt för lite.. Brukar vara rätt dålig på det emmellanåt..
Hittade förresten dessa små favoriter i Götet.. En ny smink väska från Make up store och lite fina armband från Raglady.. Leopard rules, and I love it..

Kommentera inlägget här :