Oslo och Nordisk vinnar utställning..

publicerat i Foto/Bild;
På lördag drar vi till Oslo på Nordisk vinnarutställning. 3 hundar får följa med, Teuqila Bowser och Melody..
Ska bli jätteskoj! Mamma har ju dock lycktas göda T en hel del så hon för tillfället ser mer ut som en köttbulle än en hund. Så är det när man får bo hos mormor några veckor.. Men men , det är alltid kul att ställa ändå, fast jag kan nog inte hoppas på något i hennes tillstånd ;)
I måndags åkte jag och Helena ner till Stockholm på inköp och då tog jag med mig Lotus som Jeanette kom upp från Göteborg för att hämta hem. Han var helt otroligt duktig i bilen sov och busade, åt och kissade ute när vi stannade. Kändes allt lite jobbigt att lämna honom, fast jag vet att han kommer få det hur bra som helst hos sin nya familj.
I lördags vart det party, Jag Johan och ett gäng restaurangfolk va först på Dahlboms och åt sedan bar det av till premiären av vinbaren här i Åre och sedan tillbaka till Dahlboms för lite dans och mingel.. Superroligt hade vi, ska nog försöka komma ut lite oftare denna vinter..
Nu ska jag leta upp allt julpynt här hemma för imorgon måste jag julskylta i butiken eftersom vi ska vara med i den årliga julskylts tävlingen nu på lördag och söndag då det är 1:a advent..
Hej svejs..


Hejdå vackra Lotus.. Hoppas vi ses snart igen..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda & Moltas:

Lycka till nu! Vi håller alla tummar och tassar här hemma för er ♥

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack sötis!!<3

Kommentera inlägget här :