Första slalom träningen..

publicerat i Foto/Bild;
Idag var det första riktiga slalomträningen för Melwin. Innan i höst har Åre SLK haft barmarksträning varje söndag, men idag drog det som han längtat mest efter igång, nämligen själva skidåkningen.
Han tyckte det va jätteskoj och längtar redan till nästa träning. Måste bara hitta hans snygga slk skidset som vi köpte förra vintern. Förstår inte hur jag lyckas gömma alla prylar så bra så jag inte hittar igen dom när det är dags..

Har dessutom passat på att handla all julmat nu så jag slipper trängas bland alla turister som förhoppningsvis kommer dyka upp onsdag eller torsdag. Det känns som att all mat är mycket dyrare häruppe än vad jag är van vid från Göteborg. Man kan liksom inte få en matkasse under 500kr, tycker alltid jag kommer upp i den summan oavsett om jag bara handlar middag för ett par dagar.. Det är nackdelen med att på på en turistort..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pan andersson:

Lilla gumman! Middag för ett par dagar och bara betala 5oopax är ju inget. En dagshandling förmig går på typ ca 200pax. Så lät inte alls så dyrt. Men vill man ha finmat så kostar det en slant.Puss

Kommentera inlägget här :